Pentru furnizarea unui serviciu îmbunătățit folosim cookies. Continuarea navigării se consideră acceptare a politicii de cookies. Citeste mai mult.
O prezenta extrem de inedita in lumea jucariilor. Australienii de la TPF sunt de fapt o companie axata pe productia de diverse cadouri, serii mici personalizate, dar si servicii gen promotional merchandise sau sales promotions. Conceptul lor de reinventare a magazinului de jucarii (toy store), real sau virtual, lansat in 2013, a lansat largi dezbateri in intreaga lume. Plecand de la diferenta semnificativa care exista intre „toy customer” – clientul si „toy consumer” (in special copiii) si de la tot mai sofisticatele tehnologii folosite in industria jucariilor - o situatie unica in lume - TPF pledeaza pentru o mai buna intelegere a lumii copiilor, vazuta si prin prisma jucariilor, de catre rudele copiilor: bunici, unchi si, mai ales parinti. Cum va revolutiona acest concept magazinele de jucarii? Ramane sa vedem si sa....incercam sa intelegem. http://www.tpf.com.au